رهسپاری كاروان راهیان نور شهرداری به مناطق جنگی غرب كشور

یزدفردا "با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی شهرداری یزد بالغ بر 50 نفر از پرسنل شهرداری و دوایر وابسته به اتفاق خانواده طی 5 روز راهی شمال غرب كشور شدند و از یادمان های شهید باكری، شهید كاظمی و شهدای گمنام واقع در ارومیه ، منطقه عملیاتی حاج عمران و یادمان شهدای آن در مرز تمر چین پیرانشهر و یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای عملیات نصر 7 واقع در منطقه مرزی شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی بازدید نموده وبا شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق كردند.
گفتنی است در طی این بازدیدها راویان فتح ضمن تشریح مناطق عملیاتی مورد بازدید بصورت حضوری گوشه ای از خاطرات آن سالها و دلاور مردیهای رزمندگان اسلام بویژه غیور مردان تیپ 18 الغدیر در 8 سال دفاع مقدس در این مناطق عملیاتی را برشمردند.
ضمنا گشت و گزار در ساحل زیبای ارومیه ، بازارچه های مرزی و پارك جنگلی شهرستان مهاباد از برنامه های جانبی این بازدید بود كه مورد استقبال فراوان همكاران و خانواده ها قرار گرفت .
گفتنی است برای اولین بار كاروان راهیان نور منطقه شمال غرب كشور بصورت خانوادگی اعزام شده بود كه خانواده های شركت كننده با امضا طوماری از پیگیری پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی شهرداری یزد در خصوص اعزام این كاروان تقدیر و تشكر نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا